• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

Faxion leeromgeving

Online programma's en modules

door

Aanmelden › Forums › Elke dag zacht werken › Vaste rubrieken in het forum › Welkom bij 'Elke dag zacht werken'

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Ellen de Lange-Ros.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Ellen de Lange-Ros
    Sleutelbeheerder

Welkom bij deze online groep die hoort bij het programma ‘Elke dag zacht werken’. In dit forum kun je jezelf voorstellen, met elkaar kennismaken, je ervaringen met zacht werken delen, of vragen stellen.

Om de groep lekker relaxed te houden hebben we een paar spelregels:

+ Hou het gezellig. Reageer open en constructief naar elkaar, maar geef natuurlijk ook lekker je eigen mening. Dat mag best, daarmee inspireer je anderen.

+ We hebben een speciale hoek, waarin je jezelf mag voorstellen. Daar mag je ook alles over je werk of bedrijf vertellen. Laat hier ook gerust links naar je werk en contactgegevens achter, in deze hoek mag je ook reclame maken. In de andere stukken van het forum maak je geen reclame en je benadert mensen ook niet voor acquisitie of werk. Zo blijft het forum een ontspannen plek, zonder spam, maar waar je wel jezelf mag profileren op de juiste plekken.
    In de overige stukken van het forum maak je geen reclame. Niet voor jezelf en niet voor andere partijen.

+ Je kunt in dit forum helaas geen eigen bestanden of foto’s uploaden. Maar je kunt wel plaatjes of bestanden met anderen delen in het forum. Daarvoor moet je een plaatje op een andere plek op internet uploaden (in een Dropbox, op Facebook, op Flickr, je eigen website, etc). Kopieer dan de link naar dit plaatje, en deel de link hier in het forum in je bericht.

+ Er is een groep zacht-werken-coaches actief in dit forum. Zij doen mee als deelnemers en geven hun eigen mening en ervaringen over zacht werken. Wil je meer hulp van een coach? Stuur dan een mailtje naar info@zachtwerken.nl en geef aan welke hulp je wilt. We nemen dan snel contact met je op en bespreken samen met jou de mogelijkheden.

Ik wens je veel plezier in deze groep, en natuurlijk volop zacht werken!

Ellen de Lange-Ros

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren geleden door Ellen de Lange-Ros.
  • Auteur
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

Primaire Sidebar

Forums

• Elke dag zacht werken

Actuele Onderwerpen

• Wat ik als poetsvrouw leerde van Assepoetster
  • Wat er ontstaan is door elke dag ZACHT-werken
  • Perfectioneerder
  • Hoe mijn lichaam me liet voelen dat ik een verkeerde keuze aan het maken was
  • Mail 25/4/2018 hoe voélt het voor jou fysiek wanneer je hard en zacht werkt?

© 2024 Zacht Werken - meer klanten en meer omzet door zachter te werken