Aanmelden › Forums › Elke dag zacht werken › Vaste rubrieken in het forum › Onze zacht-werken-coaches
- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 9 maanden geleden door
Hieke.
-
AuteurBerichten
-
11 april 2018 om 22:09 #1006
Ellen de Lange-Ros
SleutelbeheerderAls je meer hulp wilt bij het leren zachter werken, kun je het uitgebreide online programma Zacht Werken volgen (van 11 uitgebreide modules). Daarnaast kun je hulp en persoonlijke coaching krijgen van een officieel erkend zacht-werken-coach.
Een aantal van deze coaches doet ook mee in dit forum. Zij stellen zich hier aan je voor, zodat je alle coaches hier overzichtelijk bij elkaar hebt.
30 april 2018 om 10:40 #1024Janneke
DeelnemerHallo!
Ik ben Janneke Stegink en begeleidt mensen en organisaties in de non-profit die het verschil willen maken voor de klanten, in de kwaliteit die zij ervaren. Dit raakt alle facetten in dienstverlening en gaat vooral over werken vanuit je eigen kracht en anderen hier ook ruimte voor geven. En dit alles binnen een kader met randvoorwaarden die hierbij passen, dit blijkt nog een kunst op zich. Dit noem ik werken aan Ontspannen Kwaliteit.
Zachtwerken past hier heel goed bij en heeft mij zowel als deelnemer en als coach al veel gebracht om concreet vanuit mijn eigen energie en kracht te leven en werken en anderen hierin te ondersteunen op hun ontdekkingsreis. Het is echt een andere manier van werken die mij al enorm veel heeft gebracht en jou ook veel kan bieden.
Vriendelijke groet
Janneke30 juni 2018 om 15:14 #1047Hieke
DeelnemerHoi!
Ook ik ben één van de zachtwerkencoaches. Mijn naam is Hieke van Hoogdalem. Met mijn bedrijf DeVolle200 help ik beginnende ondernemers om alles uit zichzelf te halen. Ik richt me op mensen die de overstap maken van baan naar zelfstandig dienstverlener. Daarbij krijgen ze vooral ondernemerscoaching, maar zacht werken zit erdoorheen. Daarnaast kunnen ondernemers die wat verder zijn en het te druk hebben, een los zachtwerkenprogramma volgen met uitgebreide persoonlijke coaching. In alles wat ik doe, is de rode draad: mensen inspireren meer uit zichzelf en hun leven te halen en dat zelf te regelen; daarbij zet ik al m’n creativiteit in, in welke vorm dat op dat moment nodig is.
Zelf begon ik in 2011 zachter te werken, toen ik een baan had en burn-out raakte. Zacht werken bestond nog niet, maar een aantal facetten eruit had ik wel in m’n leven ingebakken om niet weer opgebrand te raken. Toen ik zacht werken leerde, kreeg ik ineens een totaalbeeld van de puzzelstukjes werk, privé enz. die je werk vormen. Zacht werken is voor mij de ultieme overkoepelende verbindende factor. Ook voor spiritualiteit versus nuchterheid.
Ik kán niet eens meer hard werken. Wél lekker veel werk verzetten, maar dan zacht.
Dat leer ik jou ook graag!
Hartelijke groet en veel plezier hier!
Hieke van Hoogdalem -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.