• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

Faxion leeromgeving

Online programma's en modules

door

Aanmelden › Forums › Elke dag zacht werken › Vaste rubrieken in het forum › Perfectioneerder

Tags: #zachtwerken #elkedagzachtwerken #ontspannenlevenenwerken

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 7 maanden geleden door Ellen de Lange-Ros.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Jacoline
    Deelnemer

Vandaag echt een heel fijn inzicht Ellen. Ik barst altijd van de ideeën, maar laat me weerhouden bij de uitvoering door perfectionisme. Momenteel werk ik aan het schrijven en tekenen van een kaartenset. Ik geniet van het proces, maar schoot niet op door perfectionisme.

Het is de bedoeling dat de kaarten straks echt gedrukt worden. En dan laat ik me weerhouden door mijn eigen gedachten: zijn mijn plaatjes wel goed genoeg? Ik ben toch geen echte kunstenaar? Ik doe maar wat. Ondertussen zijn er 21 van de 52 kaarten gemaakt en zie ik zelf dat ze steeds beter worden. Beeld en tekst. Nu snap ik waarom. Gewoon doen, blijven oefenen en steeds blijer worden met het resultaat.

Vanaf nu ben ik een perfectioneerder. Dit weekend heb ik maar liefst drie kaarten geschilderd. Met plezier. Perfect? Nee, maar wel naar volle tevredenheid. Ik ben best trots op het resultaat. Dankjewel voor dit inzicht Ellen!

21 juni 2018 om 19:39 #1045
    Esther
    Deelnemer

Mooi hoe Zacht Werken je anders naar jezelf laat kijken. En je daardoor nieuwe, fijne kanten van jezelf kunt ontdekken. En op die manier ga je nog meer genieten en komen je talenten nog beter tot hun recht. Goed bezig!

9 juli 2018 om 13:39 #1050
    Ellen de Lange-Ros
    Sleutelbeheerder

Ha, wat leuk om je ervaring te lezen! Ja, het is superkrachtig als je de perfectionist kunt omzetten in een perfectioneerder. Die is zoveel krachtiger en gaat je veel brengen. Geniet er van!

• Auteur
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

Primaire Sidebar

Forums

• Elke dag zacht werken

Actuele Onderwerpen

• Wat ik als poetsvrouw leerde van Assepoetster
  • Wat er ontstaan is door elke dag ZACHT-werken
  • Perfectioneerder
  • Hoe mijn lichaam me liet voelen dat ik een verkeerde keuze aan het maken was
  • Mail 25/4/2018 hoe voélt het voor jou fysiek wanneer je hard en zacht werkt?

© 2024 Zacht Werken - meer klanten en meer omzet door zachter te werken