• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

Faxion leeromgeving

Online programma's en modules

door

Aanmelden › Forums › Elke dag zacht werken › Vaste rubrieken in het forum › Mail 25/4/2018 hoe voélt het voor jou fysiek wanneer je hard en zacht werkt?

• Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 9 maanden geleden door Ellen de Lange-Ros.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Vicky
    Deelnemer

Gisteren had ik een afspraak met iemand die opzoek was naar een house-mate. Onderweg kreeg ik pijn aan mijn linker-nier en dat werd erger naar mate ik het huis naderde waar ik moest zijn. Vlak toen ik de oprijlaan opreed kreeg ik pijn aan mijn hart. Na het bezoek besloot ik om niet in te gaan op het aanbod. Van zodra ik de keuze had gemaakt verdween de pijn aan mijn nier en mijn hart.

Ik had vooraf gekleurd op papier met de vraag of ik wel moest verhuizen en daar kwam een duidelijke “nee “uit. Mijn onderbewuste wist dus vooraf al dat de afspraak niets ging worden maar ging toch kijken, dus mijn intuïtie niet volgen is dus hard werken, ze wel volgen is zacht werken.

Ik ga graag wandelen in het bos maar vandaag koste het me moeite omdat ik vermoeid was en dat voelde ik aan mijn ogen. Toen ik na de wandeling op het eindpunt kwam en besloot om op een bankje te gaan zitten en gewoon in stilte de natuur waar te nemen,voelde het goed en kreeg ik een koude rilling als bevestiging van mijn lichaam dat dit was wat ik op dat moment nodig had.

4 mei 2018 om 23:20 #1033
    Ellen de Lange-Ros
    Sleutelbeheerder

Wauw, wat communiceert jouw lichaam enorm sterk met je. Ik denk dat jij een hele grote lichaams-wijsheid in je hebt zitten. ALs je daar nog meer naar gaat luisteren, gaat dit een hele nieuwe wijsheid en taal worden die je heel veel gaat brengen.

Ik raad je aan: ga lekker ontspannen ‘spelen’ met je lichaam en de boodschappen die het aan je doorgeeft. Luister rustig, laat je lichaam merken dat je een boodschap hebt ontvangen, en vraag soms ook gerust door als een boodschap niet helemaal duidelijk is. Je kunt dan enorm veel leren over de signalen van je lichaam, en op den duur zelfs razendsnel ‘schakelen’ met ‘je wijsheid van binnen’.

Je lichaam laat zich nu al zo goed horen, dat is echt veelbelovend! Ik denk dat jij hierin supermooie dingen gaat leren en kunnen. 🙂

• Auteur
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

Primaire Sidebar

Forums

• Elke dag zacht werken

Actuele Onderwerpen

• Wat ik als poetsvrouw leerde van Assepoetster
  • Wat er ontstaan is door elke dag ZACHT-werken
  • Perfectioneerder
  • Hoe mijn lichaam me liet voelen dat ik een verkeerde keuze aan het maken was
  • Mail 25/4/2018 hoe voélt het voor jou fysiek wanneer je hard en zacht werkt?

© 2024 Zacht Werken - meer klanten en meer omzet door zachter te werken